0 0
המתכון המנצח למקלות פוקצ׳ה מושלמות

Share it on your social network:

Or you can just copy and share this url

המתכון המנצח למקלות פוקצ׳ה מושלמות

אתם חייבים, אבל פשוט חייבים לעצמכם את המתכון לפוקצ׳ות האלו! מה שבטוח - אף יד לא תוכל להשאר אדישה לידן.

  • Medium

Directions

Share

לגזור ולשמור! לא חלמתם שכל אחד! כן כל אחד! יכול להכין בקלות ובצ׳יק, פוקצ׳ות כאלה קריספיות ומתפצחות מבחוץ ואווריריות ונימוחות מבפנים, ממש כמיטב המסעדות האיטלקיות

את הפוקצו׳ת האלו הכנתי לכבוד אריאל, חבר אמת של שופי שאני מאוד אוהבת, שבא לביקור קצרצר וטעים.

עכשיו קבלו סיפור חשוב על אמונה, רופאים, תקווה, אהבה והחיים עצמם. 

אדוה ואריאל ניסו במשך כמה שנים להכנס להריון ללא הצלחה, כשהבינו שהדרך הטבעית לא עובדת הם פנו לגאולת ההפרייה. במשך שנתיים כמו רכבת הרים מנסיון אחד לשני, זריקות שאיבות ותחנונים לביצית אחת בריאה, שרק תיקלוט ותיקלט. אין מומחה שלא הכיר אותם, אך ככל שהזמן עבר אף לא אחד נתן בהם תקווה. אחד מהמומחים אפילו אמר שצר לו לבשר אבל שיכינו את עצמם לזה שלא יוכלו להביא ילדים לעולם.. ובמקום שהרופאים כבר התייאשו, קמה אדוה והזכירה להם שאין יאוש בעולם ותשעה חודשים מאוחר יותר נולד עילאי. 

כשאדוה ואריאל הבינו שכנראה שחזון השבט אינו פשוט כפי שחשבו, הזדרדו לחזור למסכת ההפריות לסיבוב שני. הרופאים, שהתפלאו מחזרתם שהרי ניסים לא קורים פעמיים, המשיכו בעבודתם המכנית ועמדתם הסקפטית. 10 חודשים לקחו לאריאל ואדוה להוכיח לרופאים שניסים קורים כאשר מאמינים בהם וכך נולד בנם השני, אליה. 

10 חודשים לאחר הלידה בזמן פסח במהלך טיול עם הילדים, אדוה שיתפה את אריאל שלא קיבלה מחזור ותהתה האם יתכן שהמחזור פשוט פסק כפי שהמומחים ניבאו? ולאחר מכן אמרה ״מה אם המחזור לא פסק וזה הריון?״ שניהם פצחו בצחוק גדול והמשיכו בטיול לא לפני שאריאל שיחרר הבטחה קטנה לאויר ״את יודעת, בכל סרביה יש יהודים אבל אין מקווה נשים אחד. אם זה הריון, אני אבנה בסרביה מקווה״. חלפו מספר שבועות, אריאל היה בנסיעת עבודה והילדים היו חולים. אדוה היתה בסופר פארם כדי לקנות כמה תרופות כשעברה ליד מדף בדיקות ההריון. ״מה יש לי להפסיד, לפחות אסיר ספקות בנוגע להפסקת המחזור שלי״ אמרה לעצמה וקנתה ערכה לבדיקת הריון.

לפני שנה, חנכו לראשונה את המקווה הראשון בסרביה – ״מקווה אדוה״. המקווה נבנה חודשים לאחר לידת בנם השלישי עמנואל.

מסופקים ורגועים עם שלושה זעטוטים קטנים חיו אדוה ואריאל את חייהם בכיף, רק דבר אחד הפריע להרמוניה. הרגל של אדוה. לאדוה היו כאבים לא פוסקים ברגל. כמה חודשים לאחר הלידה, נקבע לאדוה MRI ברגל. כשנכנסה  לתורה ורגע לפני הבדיקה שאלה אותה האחות את שאלת הבטיחות הסטנדרטית ״האם את בהריון?״ אדוה כמובן גיחחה וענתה שלא ושהרי רק לפני כמה חודשים קרה לה הנס הגדול בחייה אז אפשר להיות רגועים. האחות שאלה אם היא בטוחה ואדוה ענתה שכן. האחות התעקשה ״בטוחה ב100%?״ והיא ענתה ״100%״ והאחות ״לא, פשוט שתדעי שההשלכות של… ״ ״אוקי אוקי!!!״ ענתה אדוה ״תני לי דקה אני ארד קומה אחת לבית מרקחת ואקנה את הבדיקה הכי מיותרת שיש אבל לפחות את תהי רגועה ;)״. הלכה אדוה ועשתה את הבדיקה הכי לא מיותרת ששינתה את חייהם בפעם הרביעית. 

לפני שלושה חודשים נולד מתנאל והוא מתוק ויפייפה כמו שלושת אחיו.

אין יאוש בעולם, והסיפור הזה מסופר כדי להזכיר לנו את זה.

בימינו יש לא מעט שצריכים לשמוע סיפורים מהסוג הזה לכן אם מישהו/י עלה לכם לראש בזמן הקריא, אנא אל תתלבטו ותשתפו אותו.

.

500 גר׳ קמח (3 וחצי כוסות)

25 גרם סוכר (2 כפות)

12 גרם שמרים יבשים  (1 כף עם קצת בטן)

10 גרם מלח (2 כפיות)

300 גרם מים פושרים  (1 ורבע כוסות)

80 מ״ל שמן זית (1/3 כוס)

מעט מלח גס לפיזור על הפוקצ׳ות

טימין טרי

קערה עם מים פושרים

*הפוקצ׳ות נאפות על תחתית התבנית (הגב של התבנית)  ולכן רצוי מראש לוודא שהתחתית נקייה 🙂

.

משהו לא ברור או מידע חסר שמעכב אותכם מלהכין את המתכון?

דברו אלי באינסטגרם – /daniellatepp/

או בעמוד הפייסבוק – gamandgamblog

מבטיחה לענות לכל שאלה הכי מהר שאפשר.

מצאתם טעות כלשהי או שיש לכם איזו תוספת משדרגת או שהתנסתם במתכון וזה שימח אתכם? ספרו לי על כך ואודה לכם מאוד 🙂

.

(Visited 2,003 times, 1 visits today)

Steps

1
Done

במיקסר במהירות נמוכה‫,‬ מערבבים יחד את הקמח‫,‬ השמרים והסוכר ובהדרגה מוסיפים את המים‫.‬ אחרי 2 דקות מוסיפים את השמן זית והמלח. ממשיכים ללוש עוד כ 10 דקות‫,‬ לקראת הסוף להגביר את מהירות הלישה. נכוון לבצק דביק. מעבירים לקערה משומנת ומכסים להתפחה של כשעה עד הכפלת הנפח.

2
Done

ניצור 10 כדורים על משטח עבודה עם מרווחים בינהם, טיפלה לשמן מעל כדי שלא יתיבשו או ידבקו ולכסות במגבת או שקית להתפחה נוספת של כחצי שעה.

3
Done

עם תבנית בפנים, נפעיל את התנור על מקסימום טורבו (250 -300 מעלות)
כשהתנור הגיע לחום גבוה והתבנית בפנים חמה מאוד - זה הזמן לפעול בזהירות ובמהירות! שולפים את התבנית מהתנור ומניחים אותה הפוך, כשהתחתית כלפי מעלה.
לוקחים כדור בצק, טובלים קלות בקערת המים הפושרים, מותחים בעזרת האצבעות, מושכים לצורת מקל ארוך כשהאגודלים פונים פנימה לבצק ויוצרים את השקע באמצע ומניחים בזריזות על התבנית. מפזרים מעט מלח גס וטימין ומכניסים תנור לכ - 7 דקות, עד שהפוקצות מקבלות את הגוון השחום הזה שאי אפשר לעמוד בפיתוי שלו.

4
Done

לאחר שמוציאים, מברישים את הפוקצ׳ות בשמן זית ולטרוף במהירות! ובזהירות!!!

previous
מתכון ללחוח תימני היסטרי מקמח כוסמין ובלי טיפה של שמן
next
מתכון לקציצות הודו אפויות במעטפת צ׳ילי
previous
מתכון ללחוח תימני היסטרי מקמח כוסמין ובלי טיפה של שמן
next
מתכון לקציצות הודו אפויות במעטפת צ׳ילי
Site is using a trial version of the theme. Please enter your purchase code in theme settings to activate it or purchase this wordpress theme here